O Projeto Educativo Semente lança, como parte dum processo de fortalecimento da estrutura nacional, uma nova campanha para conseguir novas sócias de “todas as Sementes da Galiza”. No texto publicado nas suas redes, a associaçom educativa que promove a imersom linguística em galego assinala que é necessária “a solidariedade de todo um País para crescer e caminhar num solo firme e fértil, ser uma primavera detrás doutra, sem fim”.

A associaçom nascida por inciativa popular na cidade de Compostela, em 2011, começara a sua atividade com apenas 3 crianças e, atualmente, dá um serviço educativo a 140 meninhas/os nos seus centros de Lugo, Trasancos, Corunha, Santiago de Compostela e Vigo. A Semente tornou-se, com o passar do tempo, num referente no que di respeito à sua qualidade pedagógica e linguística, promovendo um ensino auto-centrado na realidade nacional e cultural do País junto a valores ligados ao feminismo, o ambientalismo e o reconhecimento da diversidade cultural no mundo, entre outros.

Esta nova campanha visa melhorar a capacidade económica para criar novos centros Semente em comarcas onde a língua galega está especialmente discriminada, desenhar novos produtos culturais, continuar com a organiaçom de jornadas de formaçom, onde repensar a educaçom duma perspectiva crítica e transformadora; avançar no necessário aumento do número de bolsas e, em último lugar, incrementar a capacidade de intervençom social para reforçar a consciência linguística e cultural do povo galego.

Aliás, fornecem o seguinte formulário online para facilitarem o processo: