Na manhã do sábado 25 de janeiro foi detido em Monção (Portugal) o militante anarquista galego Gabriel Pombo da Silva, de 52 anos, após ano e meio na clandestinidade.

Contra este militante pesava umha Ordem Europeia de Detençom e Entrega. Segundo explicárom fontes do movimento anarquista ao Galiza Livre, a Fiscalia espanhola pede-lhe mais de dez anos de prisom por umha suposta pena pendente. Estas mesmas fontes informárom de que Pombo da Silva foi deslocado num primeiro momento à esquadra de Braga, e posteriormente à do Porto. Atualmente atopa-se em prisom preventiva em Portugal, à espera de que o Tribunal da Relação de Guimarães decida se o extradita ao Estado espanhol.

Pombo da Silva é um conhecido militante anarquista galego, que já passou mais de 30 anos preso. Sempre no ponto de mira da repressom, tanto espanhola como de outros Estados europeus, polo seu compromisso coa luita anticapitalista, escreveu um livro durante a sua estadia na cadeia —Diario e ideario de un delincuente—, assim como diferentes opúsculos —reunidos no fanzine Parte de un recorrido— e outros escritos.