Baixo a bandeira da unidade, Açom Antifascista Corunha leva convertendo o mês de novembro num mês de luita contra a besta do fascismo. Este sábado centos de pessoas marcharom na cidade herculina amossando a vigência das teses antifascistas no seio dum Estado que careceu de troco de regime, mantendo-se intatas a meirande parte das estruturas (políticas, jurídicas, simbólicas e economicas) que sosterom o franquismo.

Albiscamos como o velho mundo morre, mas também como o novo mundo tarda em aparecer. Dizia Gramsci que é nestes intres quando xordem o monstros. Se quadra hoje, enquanto vemos a desorientaçom e o timoratismo das esquerdas na nossa Pátria e na contorna europeia, é quando se fai mais precisa que nunca a aposta integradora e combativa do antifascismo.

Neste meio aberto, sempre as vozes e iniciativas críticas só podemos acolher com ilusom as jornadas encoragando as nossas leitoras e leitores a acudir as próximas datas; o IV concerto em homenagem a Jimmy que terá lugar o 24 de novembro e também a concentraçom do dia 30 na Torre de Marathon na súa lembrança.