Arranca umha nova temporada de futebol gaélico enquanto as trainheiras se despedem até o vindouro ano

Por Zaavrel /

Galiza acolhe o primeiro troféu internacional feminino de futebol gaélico, o torneio “Cidade de Compostela

Sendo ainda recente o sucesso obtido pola seleçom galega feminina no campeonato europeu, a equipa compostelá do Estrela Vermelha aproveita o impulso que está a experimentar este desporto para organizar este sábado, dia 15 de Setembro, um torneio feminino de altíssimo nível. A competiçom será celebrado no campo municipal das Cancelas a partir das 15.30 e participarám três equipas galegas além da equipa mais laureada do futebol europeu, Belgium Legends.

As participantes serám a equipa local do Estrela Vermelha, as ourensás do Auriense, que tenhem o mérito de ser a primeira equipa feminina do País, e as vigentes campeãs galegas, as Filhas de Breogám que vencerom nas últimas três ediçons da liga e nos três últimos torneios ibéricos. As três equipas galegas terám que enfrentar-se contra a equipa belga Belgium Legends que foi dez vezes campeã de Europa por clubes.

As equipas jogarám três jogos, um contra cada rival, e as duas equipas que obtenham os melhores resultados disputarám a final enquanto as duas restantes luitarám polo terceiro posto. Além do aspecto desportivo, a jornada servirá para criar laços entre as equipas galegas e também com as convidadas belgas.

Ares e Samertolameu jogam-se o ascenso

A temporada de trainheiras chega ao seu ponto e final esta fim de semana com a disputa do play-off de promoçom à máxima categoria do remo em banco fixo. Com a embarcaçom galega de Tiram já descendida à liga galega e com a de Cabo da Cruz com a praça assegurada para o vindouro curso, resta por saber se haverá outra equipa galega que os acompanhe.

No play-off participaram as embarcaçons de Samertolamenu de Meira e Ares, as duas primeiras classificadas da liga galega (LGT), as embarcaçons de Astillero e Lekitarra, as duas primeiras classificadas da liga basco-cântabra (ARC) além de San Juan, penúltima classificada da ACT que tratará defender a permanecia.

As provas celebraram-se nas localidades de Bermeo e Portugalete, o sábado às seis da tarde e domingo às doze da manhã respectivamente, na modalidade de contrarrelógio para garantir a máxima igualdade entre as participantes. As duas primeiras classificadas vogarám a próxima temporada na primeira divisom. Ambas regatas serám retransmitidas em direto pola TVG2.

Enquanto à categoria feminina, nom há participantes galegas. Jogaram-se a praça que fica livre entre as equipas de Hondarribia e Donostiarra, polo que um ano mais Galiza nom contará representante na liga feminina.