Se nom venhem eles, iremos nós

Por Antia Seoane /

A plataforma Que Voltem Para a Casa! anuncia os horários e itinerários da XII Marcha às Cadeias.

Como já anunciávamos neste mesmo portal, o vindouro 21 de Abril será a XII Marcha às Cadeias que, como nos últimos doze anos, organiza a associaçom de amizades e familiares das presas e presos independentistas galegos Que Voltem para a Casa!

A plataforma Que Voltem Para a Casa! organiza um ano mais, e já vam doze, umha atividade solidaria que tem dous objetivos principais. Em primeiro lugar pretende denunciar a situaçom de excepcionalidade que sofrem os presos e as presas independentistas galegas, todas elas dispersadas em cadeias longe do território galego. Reclama-se o seu traslado a território galego, um direito que reconhece o próprio regime jurídico espanhol. Trata-se, portanto, de um ato em defesa dos direitos fundamentais dos presos e das presas independentistas galegas.

Em segundo lugar também quere fazer-lhes chegar às presas o apoio e a calor de amizades, familiares, e demais pessoas solidarias que participem na marcha, e com isto tratar de fazer-lhes a pena um pouco mais lavadeira.

Horários e itinerários

Segundo os próprios dados que publicam na sua página web, organizaram-se duas colunas com os seguintes horários e percorridos:

A coluna Norte partirá de Santiago de Compostela o sábado 21 de Abril às 3:00 da madrugada, com parada em Lugo aproximadamente arredor das 4:30. Este autocarro visitará o Centro Penitenciário de Villabona onde se está sequestrado Raúl Agulheiro; o Centro Penitenciário de Topas, onde está Diego Santim, e por último o Centro Penitenciário de Mansilla de las Mulas, onde está Maria Osório. Para o regresso, a hora de chegada a Santiago de Compostela está prevista para as 23:40 da noite com parada de novo em Lugo arredor das 22:00.

A coluna Sul sairá de Vigo o sábado 21 de abril às 00:00 horas, com parada em Ourense aproximadamente às 01:10 aproximadamente. A coluna Sul percorrerá os Centros Penitenciários de Ocaña onde está dispersado Eduardo Vigo; La Moraleja (Dueñas), onde se encontra Roberto Rodríguez Fialhega; e Mansilla de las Mulas, onde se reunirá com a coluna Norte. Na viagem de regresso parará de novo em Ourense arredor das 20:30 e chegará a Vigo sobre as 22:00.

As pessoas solidárias que quiserem anotar-se podem fazê-lo nesta ligaçom ou enviando umha mensagem ao endereço eletrônico comunicacionquevoltem@gmail.com, havendo um total de 110 praças, 55 em cada autocarro.

Recomendaçons para a viagem

Para fazer a viagem mais levadeira e evitar qualquer problema com a Guarda Civil, recomenda-se levar o seguinte material:

  • Bilhete de identidade ou passaporte.
  • Chaleque refletor, dos que é obrigatório levar no carro.
  • Roupa de abrigo e para a chuva. Também se recomenda levar calçado e roupa de reposto.
  • Comida e bebida devido a que os preços das estaçons de serviço som muito elevados.
  • Bandeiras da pátria, bandeiras de Que Voltem Para a Casa!, faixas…
  • Gaitas, pandeiretas ou qualquer outro instrumento, como buzinas marítimas ou alto-falantes, que podam fazer ruído para que escutem as presas.