Por P. Fernandes Pastoriça /


Umha sessom do Tribunal Permanente dos Povos sobre os crimes de guerra turcos contra os curdos será realizada na Bourse du Travail de Paris, em 15 e 16 de março de 2018.

Sete juízes examinarám umha acusaçom notificada sobre o Estado turco e seus funcionários, incluindo o presidente turco Recep Tayyip Erdogan e vários funcionários militares e de inteligência.

A acusaçom consiste em 100 páginas e acredita-se que inclua o caso de três revolucionárias curdas que foram assassinadas em Paris em 2012 por um espiom turco. Recentemente, dous funcionários do MIT capturados pelo PKK confessaram o papel da Turquia nos assassinatos de Sakine Cansiz, Fidan Dogan e Leyla Saylemez.

Alegações sobre os crimes de guerra turcos em Cizre, Nusaybin, Sirnak e Sur em 2015-16, assassinatos ilegais de jornalistas curdos e políticos seram ouvidos no tribunal.

A captura ilegal do líder curdo Abdullah Ocalan também será outro tópico.

O tribunal dará o seu veredicto sobre o caso dous meses após da sessom.

O anúncio será feito numha reuniom a ser realizada no Parlamento Europeu em Bruxelas.

Os membros do Parlamento Europeu seram convidados a participar dessa conferência para refletir sobre as iniciativas políticas que decorrem das conclusões do Tribunal, em particular sobre as medidas de luita contra da impunidade.

Um convite foi enviado a autoridades turcas para participar das sessões do tribunal, mas nom há confirmaçom de atendimento.

No dia 1, casos de direitos políticos, territoriais, econômicos, culturais e direitos das mulheres.

No dia 2, as reivindicações de crimes de guerra e violações dos direitos humanos seram recebidas polo tribunal.

A proposta de realizar esta sessom foi feita por 4 organizações, a Associaçom Internacional de Advogados Democráticos (IADL), a Associaçom Européia de Advogados para a Democracia e os Direitos Humanos Mundiais (ELDH), Mafdad, umha organizaçom com sede na Alemanha de advogados curdos e alemães, e o Instituto Curdo de Bruxelas.

O Tribunal Popular Permanente (PPT) , herdeiro do Tribunal Russell sobre Vietname, aceitou essa proposta.

Os juízes som nomeados polo Tribunal Permanente dos Povos de acordo com os seus estatutos.

Os juízes deste tribunal serám:

Sr. Philippe Texier, Domenico Gallo, Norman Peach, Denis J. Halliday, Luciana Castellina e Majid Benchikh.

Sete juízes examinaram umha acusaçom notificada sobre o Estado turco e seus funcionários, incluindo o presidente turco Recep Tayyip Erdogan e vários funcionários militares e de inteligência.

*Fonte ANF ​​PARIS segunda-feira, 12 de março de 2018.