Por Antia Seoane /

Representantes da organizaçom ecologista ADEGA, da organizaçom sindical CIG e da Federaçom Rural galega (FRUGA), acabam de apresentar publicamente umha campanha para a recolhida de assinaturas dumha Iniciativa Legislativa Popular para “a proteção e melhoria dos habitats do monte autóctone, a racionalizaçom do manejo florestal e a luita contra os incêndios florestais”

Mais de 60 organizaçons formam parte da rede “Cousa de Raíces”, a força motriz do ILP que visa transformar as políticas de manejo do monte e do meio rural galego. Um amplo espectro da sociedade rural galega que abrange as organizaçons sociais, de vizinhança, culturais, de montanha ou de produtores, nom só por causa do crescente abandono do galego rural, mas também pelas consequências que a expansom do eucalipto, tem de responsabilidade nos incêndios florestais.

Estabelecem como objetivo que a ILP chegue ao Parlamento Galego com o maior apoio social alcançado nunca por uma Iniciativa Legislativa Popular. Também convidam a que a gente colabore na recolhida de assinaturas, polo que facilitam um endereço electrónico de contacto no seu blogue: cousaderaices@adega.gal.

Entre outras metas, pretende-se assegurar que, como Portugal já tem feito, uma moratória seja declarada para novas plantaçons de eucalipto. Além disso, é exigido que seja eliminado dos espaços protegidos, da Rede Natura e outros e territórios de alto valor ecológico.

No entanto, a ILP vai além do Plano Florestal, porque pretende uma nova gestom do meio rural como um todo. Entre outros, a proteçom da biodiversidade de habitats e espécies; medidas corajosas para garantir a multifuncionalidade de usos; a promoçom da madeira nativa e até mesmo um catálogo frondoso, pendente desde 1992, porque, sem isso, nom pode ser planejado.

Podes aceder à ILP completa aqui.